O NAS

Poslanstvo

Poslanstvo

Z vsakim ┼íportnikom, vade─Źim in vsako vadbo spremeniti svet na bolje.

VIZIJA

Vizija

Na┼ía vizija in cilj je nenehno izbolj┼íevati fizi─Źno pripravljenost, zdravje, po─Źutje in zadovoljstvo vseh na┼íih vade─Źih v okolju, ki je zabavno, skrbno, motivirajo─Źe in vklju─Źujo─Źe.

FILOZOFIJA

Filozofija

Imamo ─Źudovito prilo┼żnost trenirati, usposabljati in pre┼żivljati sleherno uro na┼íega dne z ljudmi, ki jih imamo radi in imamo tudi to prilo┼żnost, da delamo, kar imamo radi. Na prvem mestu svoj trud vlagamo v svoje redne stranke, na drugem mestu v na┼íe trenerje in na tretjem v privabljanje novih strank.

Zakaj prava vadba?

Huj┼íanje ni preprosto! Kakor tudi ni vzdr┼żevanje dobre forme in vitalnosti. Z leti lahko postane ┼íe te┼żje. Mi v Prava Vadba Trening Centru se tega dobro zavedamo. Zato smo ustvarili vadbe, ki jim je enostavno slediti, kjer je poraba kalorij, topljenje ma┼í─Źob ve─Źje in s tem tudi izguba telesne te┼że ve─Źja, hkrati pa se ob vadbi ┼íe zabavamo.

─îe je eden od va┼íih ciljev, pridobiti na vzdr┼żljivosti, izbolj┼íati mi┼íi─Źni tonus, izklesati telo, izgubiti odve─Źne kilograme ter izbolj┼íati po─Źutje in zdravje in se ob tem zabavati, je studio Prava Vadba kot nala┼í─Ź za vas.

“Vsaka pot, tudi tista najdalj┼ía se za─Źne s prvim korakom ÔÇŁ ÔÇŽ. S prvim korakom uspehu nasproti!

Funkcionalna vadba

V dana┼ínjem ─Źasu ─Źlovek zaradi ┼żivljenjskega stila vedno bolj zanemarja gibanje. Posledi─Źno prihaja do te┼żav z dr┼żo, telesno te┼żo, sklepi, sr─Źno-┼żilnim sistemom in vsemi drugimi organi na┼íega telesa. Prav tako pomanjkanje gibanja negativno vpliva na psihosocialni nivo ─Źloveka (depresije, pomanjkanje volje in energije, nedru┼żabnostÔÇŽ). Tako je smiselno v svoj vsakdan vklju─Źiti tudi vadbo funkcionalne telesne priprave, saj se ─Źlovek v dobri fizi─Źni kondiciji la┼żje spopada z vsakodnevnimi te┼żavami dana┼ínjega ┼żivljenja. Pravzaprav bi lahko rekli, da je funkcionalna vadba trening za ┼żivljenje.

Funkcionalna vadba je torej oblika kombinirane vadbe, ki je v zadnjih nekaj letih pri┼íla iz ZDA v Evropo. Gre za izjemno raznoliko vadbo, ki se najbolj pribli┼ża naravnemu in uporabnemu gibanju ─Źloveka in ne pozna izoliranega treninga dolo─Źenih mi┼íi─Źnih skupin ravno zato se funkcionalna vadba bistveno razlikuje od klasi─Źne fitnes vadbe. Trening funkcionalne telesne priprave vpliva na razvoj vseh motori─Źnih sposobnosti (mo─Ź, koordinacija, gibljivost, hitrost, ravnote┼żjeÔÇŽ), hkrati pa vpliva tudi na lepo oblikovano telo in zdravje. Poleg tega, da je trening vsestranski, ker je sestavljen iz najrazli─Źnej┼íih vaj in vsebin, tudi pozitivno vpliva na motivacijo za trening (vedno nov izziv, razli─Źnost treningov). Tovrstni trening razvija tudi sposobnost razumevanja in sodelovanja z drugimi, krepi samozavest in samopodobo, spodbuja k vztrajnosti in disciplini. Omogo─Źa pa tudi spoznavanje novih ljudi s podobnimi interesi in dru┼żenje.

Z funkcionalno vadbo krepimo tri klju─Źne grupe stabilizatorjev:

  • Notranje trebu┼íne mi┼íice (transversus abdominis in obliquus internus abdominis)
  • Primikalke in rotatorje kolka
  • Stabilizatorji, mi┼íice ramenskega obro─Źa (nadgreben─Źnica (m.supraspinatus), podgreben─Źnica (m.infraspinatus), mala okrogla mi┼íica (m.teres minor), podlopati─Źna mi┼íica (m.subscapularis).

Z funkcionalno vadbo se izboljša:

  • kardiorespiratorna vzdr┼żljivost;
  • funkcijsko mi┼íi─Źno zmogljivost;
  • gib─Źnost;
  • koordinacija;
  • eksplozivnost;
  • mi┼íi─Źna mo─Ź;
  • agilnost;
  • posameznikova samozavest in samopodoba;
  • posameznikovo samozaupanje pri opravljanju ┼żelene funkcije;
  • splo┼íno po─Źutje.

Za koga je primerna vadba?

S tovrstno vadbo se lahko ukvarja vsakdo, ne glede na starost, ambicije ali telesno pripravljenost. Gre namre─Ź za obliko vodene vadbe, pri kateri trener program prilagodi posamezniku in njegovim zmo┼żnostim. Namenjena je vade─Źim, ki ┼żelijo na vadbi porabiti ve─Ź kalorij in bolj kompleksno in hitreje oblikovati telo ter hkrati izbolj┼íati vzdr┼żljivost. Poleg tega je znotraj vadbe tolik┼íen nabor razli─Źnih vaj, da je skoraj nemogo─Źe, da bi se treningov v kratkem naveli─Źali. Vadbo odsvetujemo vsem z akutnimi in kroni─Źnimi po┼íkodbami, nose─Źnicam, ljudem z visokim krvnim tlakomÔÇŽ